PRISIJUNGTI
PRISIJUNGTI

Projektas „Bibliotekos pažangai 2“ visose Lietuvos bibliotekose inicijuoja interaktyvias protų kovas „Bibliomūšis“. Iniciatyva siekiama suartinti bibliotekas su vietos bendruomene ir taip į bibliotekos veiklas įtraukti gyventojus, eamus bei potencialius bibliotekos partnerius. 

2014 metais įvykusiame pirmąjame trijų etapų „Bibliomūšyje" sudalyvavo beveik 150 bibliotekų komandų. Jų nariais tapo tiek vietos gyventojai, tiek bibliotekininkai, tiek verslo ir valdžios atstovai.

Tuomet pirmąją vietą iškovojo Lietuvos aklųjų bibliotekos komanda „LABukai“, antros vietos laimėtojais tapo Kaišiadorių rajono savivaldybės viešosios bibliotekos Pravieniškių filialo komanda „Protų zona“, o garbingą trečiąją vietą užėmė Klaipėdos apskrities viešosios I. Simonaitytės bibliotekos komanda „Lengvai“. Pasisekimo sulaukusi iniciatyva tęsiasi ir 2016 metais. Šiemt į iniciatyvą aktyviai įsitraukia ir bibliotekų globėjai bei kiti visuomenei žinomi žmonės - jie užduos po kelis video klausimus bibliotekų komandoms.

2016 metų „Bibliomūšio" lyga

Šiemet, kaip ir pirmojo „Bibliomūšio" metu, bibliotekos ir jų filialai yra raginami suburti savo komandas (iki 7 žmonių). Viena biblioteka gali suburti kelias komandas. Komandų nariais gali būti tiek gyventojai, tiek bibliotekų darbuotojai. Į šį žaidimą taip pat rekomenduojama įtraukti vietos verslininkus, valdžios atstovus, socialinius partnerius, nevyriausybines organizacijas ir kt. 

Nuo 2016 m. sausio 5 d. iki 2016 m. sausio 15 d. vyks komandų registracija. Komandos kapitonas (juo raginame būti bibliotekos darbuotoją) savo komandą užregistruoti gali užpildęs specialią anketą >>>>

Į komandos kapitono pariegas taip pat įeina:

• Kartu su komandos nariais sugalvoti 3 klausimus, bei atsiųsti „Bibliomūšio“ organizatoriams;
• Komandos narius informuoti apie žaidimo eigą, etapus, rezultatus ir suteikti kitą aktualią informaciją;
• Žaidimo metu prižiūrėti procesą ir garantuoti sąžiningumą bei taisyklių laikymąsi.

Žaidimo etapai ir turai

2016 m. „Bibliomūšis“ vyks penkiais etapais. Kiekviename etape gali dalyvauti visos norinčios bibliotekos. Visi žaidimo etapai turės po tris turus: bendrųjų žinių, garsų bei specialų teminį turą, kuris skirsis kiekviname etape. Kiekvieną turą sudaro 10 klausimų.

Žaidimo pradžia – kiekvieną trečiadienį, 17:30 val. Preliminari kiekvieno žaidimo trukmė – 1,5 val.

Visi žaidimai bus transliuojami tiesiogiai iš Lietuvos Nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos. Tiesioginės transliacijos nuoroda bus paskelbta el. paštu, svetainėje „3 erdvė”, „Yammer tinkle”.

Žaidimų datos:

I etapas - sausio 20 d.

II etapas - sausio 27 d.

III etapas - vasario 3 d.

IV etapas - vasario 10 d.

V etapas - vasario 17 d.

Laimėtojai

Tris pirmas vietas užėmusios komandos, surinkusios daugiausiai balų per visus penkis etapus, bus pakviestos į „Bibliomūšio“ apdovanojimus, kurie vyks 2016 metų „Knygų mugės“ metu Vilniuje. 

Žaidimo nugalėtojams atiteks „Pigu.lt” ir knygynų tinklo VAGA prizai.

Išsamesnę informaciją apie „Bibliomūšį“ rasite žaidimo gairėse >>>>.

Į viršų