PRISIJUNGTI
PRISIJUNGTI

Mokymų dienotvarkė:

I-a mokymų diena
10.00 - 11.30 mokymai 
11.30 - 11.45 kavos/arbatos pertraukėlė      
11.45 - 13.15 mokymai 
13.15 - 14.15 pietų pertrauka 
14.15 - 15.45 mokymai 
15.45 - 16.00 kavos/arbatos pertraukėlė
16.00 - 17.30 mokymai 
17.45 - VAKARIENĖ
II-a mokymų diena
07.00 - 08.30 pusryčiai (tik nakvojantiems viešbutyje)
08.30 - 10.00 mokymai 
10.00 - 10.15 kavos/arbatos pertraukėlė 
10.15 - 11.45 mokymai 
11.45 - 12.45 pietų pertrauka 
12.45 - 14.15 mokymai 
14.15 - 14.30 kavos/arbatos pertraukėlė 
14.30 - 16.00 mokymai 
16.30 - VAKARIENĖ
III-a mokymų diena
07.00 - 08.30 pusryčiai (tik nakvojantiems viešbutyje)
08.30 - 10.00 mokymai
10.00 - 10.15 kavos/arbatos pertraukėlė
10.15 - 11.45 mokymai
11.45 - 12.45 pietų pertrauka
12.45 - 14.15 mokymai
14.15 - 14.30 kavos/arbatos pertraukėlė
14.30 - 16.00 mokymai

 geleMokymų tikslas: suvienodinti ir sustiprinti mokymų dalyvių žinias apie procesų ir klientų patirčių valdymą, siekiant sėkmingai įgyvendinti bendruomenių projektus projekto „Bibliotekos pažangai 2“ metu. Paskatinti tolesnį bibliotekų klientų aptarnavimo procesų tobulinimą.
geleRezultatas dalyviams: stipresnės mokymų dalyvių procesų ir klientų patirčių valdymo kompetencijos, dalyviai sugebės tobulinti esamus ir kurti naujus veiklos procesus atsižvelgdami į šių procesų metu kuriamą vertę ir formuojamas klientų patirtis, kas leis dalyviams maksimizuoti bibliotekų procesų efektyvumą ir klientų pasitenkinimą.
geleĮgyjamos dalyvių kompetencijos: klientų patirčių valdymo modelis ir klientų pasitenkinimo lygio įvertinimas, procesų kokybės vertinimas, procesų kūrimas ir tobulinimas, nuolatinio tobulinimo praktikos diegimas bibliotekoje, vertės maksimizavimas klientui ir LEAN (nuolatinio gerinimo) metodų taikymas.
geleRezultatas bibliotekoms: kokybiškesni ir rezultatyvesni bibliotekų veiklos procesai, kiekviena biblioteka organizuoja konkrečius jos veiklos specifikai pritaikytus patobulinimus, o taip pat įgyvendina nuolatinio procesų tobulinimo praktiką, kuri leidžia užtikrinti maksimalią procesų kokybę ir ateityje. 2 Visos mokymų metu įgyjamo žinios ir kompetencijos yra praktinio pobūdžio, todėl iš karto po mokymų lengvai taikomos kasdienėje bibliotekų praktikoje. Perkėlimą į praktiką užtikrina tiek praktinis mokymų pobūdis, tiek konkretūs dalyvių įsipareigojimai bei namų darbų užduotys.

Į viršų